botervliegje.reismee.nl

SEATTLE here we are

Ondanks de behoorlijke vertraging bij aankomst in Chicago hebben we met veel moeite en super hulpde aansluitende vlucht naar Seattle toch gehaald.

Dat ging niet ongemerkt. Er stond bij de uitgang van het toesteluit Brussel een dame die had voor alle overstappers in Chicago al de boardingpassen klaar met een speciale express label, daarmee moesten we hurry up speciale personen volgen die ons door de douane en de imigration leidde buiten de lange rijen om. Het was net op tijd en een beetje bekaf. Op de boardinpass stond ook nog de verkeerde gate dus nog eens extra rennen!!

Om 5 uur lokaletijd (2 uur in nacht bij jullie) kwamen we aan in Seattle. Shuttle naar het hotel en nu even uitpuffen, na een lekker etentje.

Morgenvroeg auto ophalen en dan zien we wel verder.

Groetjes Leinie en Gerard

ans@hoogendorp.org

de reis is alvast niet saai begonnen, en zo te horen geen problemen gehad Amerika binnen te komen.
groet Ans

Har en Wil

Maar Gerard, dat hadden wij niet verwacht dat er ee Jimmie Hendrix in je zat
Als jullie terug zijn willen wel graag een concert hebben.
Gr. de overburen

Alice Reulen

Zijn jullie van die avontuur mensen .Geweldig en leuk dat je er een dagboek van maakt.Wij volgen het.
Wij zullen de groetjes a.s woensdag doen aan de gym club van jullie .Wij beginnen nu woensdag met de eerste les na de vakantie
Gerard en Lennie, geniet van jullie reis. Liefs Alice en Jan

alice reulen.

Hallo Gerard en Leinie.
Jullie zijn nu in Chehalis en met het treintje, Hoeveel kilometers maken jullie zo per dag, jullie zullen wel een auto huren voor die afstanden, Geniet ervan en weer tot horen of mailen
Groetjes vanuit de Reuver, Jan en Alice.

p.rijvers@kpnplanet.nl

ja, dan is het opeens anders
zo zit je te genieten en dan ............
sterkte
mieke oet velden