botervliegje.reismee.nl

SEATTLE

Na een vreemde en onrustige nacht was vandaag de dag voor de voorbereidingen die noodzakelijkerwijs horen bij zo'n trip: auto ophalen ne boodschappen doen.

Eerst de huurauto, inderdaad een grotere dan besteld: Hyunday Sonata. Met die blitse bak naar ons bekende stekkie: Wallmart. Even weer wennen aan die andere rijstijl van de mensen om je heen. Tot het verplichte nummer in de wallmart natuurlijk weer nieuwe jeans en actuele map van USA.

Na de middag met de trein naar het centrum en natuurlijk de Needle in Seattle op. Omdat het geweldig weer is een prachtig uitzicht. Maar de vermoeidheid door de jetlag liet zijn sporen achter en dus weer naar het hotel.

De vooruitzichten zijn ook geweldig: morgen meer dan 30gr en de rest van volgende week ook droog en warm. Om wat uit te rusten blijven we nog twee nachten in dit hotel vlakbij vliegveld van Seattle.

Van de Hurricane in het Oosten merken wij uiteraard niks, alleen zien we wel wat op tv

groetjes en tot horens.

Leinie en Gerard

jeu verkoelen

Man;man;man;;genieten;;genieten,en nog eens genieten,,,ondertussen zitten wij wel niet in een hurrican ,maar wel af en toe in zeer zwaar weer
Het is al zover dat we overdag het licht aan moeten maken
Dat wat het weer betreft
Morgenvroeg gaan we fietsen,en zullen we onderweg een liedje voor jullie zingen
We blijven jullie volgen via onze computer
Doe geen gekke dingen in het buitenland,en blijf genieten Jeu en Truus

Gert, Jan & Suniva

Jullie worden als vorsten ontvangen met de express behandeling. Maar ja; dan is het netjes geregeld.
En het weer is ook niet verkeerd. Hier is het af en toe overdag de lampjes aan en uit maken. Vanmiddag krijgen we, volgens de geleerden, een fikse regen en onweersbui. Volgende week weer beginnen met werken ( Gert is al aan het werken ) Nou we volgen jullie en bereiden ons voor op voor 2 BBQ's dit weekend. Geniet ervan en wachten op nieuwe verhalen van jullie reis.
Groetjes van ons 3tjes.

Angela en de rest

Hier alles goed. Af en toe lijkt het alsof we, net als jullie in een andere tijdzone zitten zo donker wordt het dan. Maar nu schijnt de zon weer bijna.
Geniet van jullie reis en blijf ons vooral leuke verhalen en foto's sturen zodat we een beetje mee kunnen genieten!
Groetjes Angela en de rest van de familie!