botervliegje.reismee.nl

Nu zijn we even op MALTA

Na de warme herfst in het kikkerlandje willen we er even tussenuit, en dat doen we naar MALTA.

Zondagmorgen met RYANAIR vanaf Eindhoven naar MALTA gevlogen. Bij aankomst drie uurtjes later een prima klimaat van om en nabij de 23 gr en stralende zon. Dat is nog eens een vrolijk welkom. De huurauto die we op Malta hebben gereserveerd staat klaar,met de nodige butsen en schrammen. Maar dat deert depret niet, het is allemnaal goed beschreven op het contractdus gaan we ervan uit dat dit geen problemen moet opleveren. Maar dan... in een spookrij auto (verkeerd stuur) moet je het hotel maar zien te vinden. Dat valt niet mee, die Maltesers rijden overal om je heen en de bewegwijzering rammalt aan alle kanten, terwijl de navigator geen zin heeft want die heeft geen Maltese software aan boord. Enfin om een lang verhaal maar kort te houden: met het nodige zweet aan het stuur staan we plots bij het hotel, geen parking, dus in een zijstraatje geparkeerd. Hotel in de plaats SLIEMA aan de boulevard, dat is prachtig. We flaneren wat op de boulevard om de sfeer wat te proeven en tegen de avond eten we gezellig op een terrasje (buiten) bij prima temperatuur. Wie doet je wat. Maar een fles wijn achter de kiezen zoeken we even de rust op en sluiten zo een mooie dag af met geweldig veel indrukken. Het meest nog het links rijden. Morgen zien we wel weer verder, eerst maar eens de hoofdstad LA VALETTA gaan verkennen.

Rianne en Theo

Spannend en fijn dat het zulk mooi weer is!

Harry en Wil

Wat fijn dat het weer mee zit, en dat jullie toch op de plaats van bestemming terecht zijn gekomen.
Geniet ervan. Hier was het vandaag de hele dag grijs en fris. Leuk om al zo snel wat foto's te zien.

jeu en truus

Te gek voor woorden,hebben wij zeldzaam mooi weer voor de tijd van het jaar 22 graden dan weten jullie het nog warmer op te zoeken
Flauwe kul,we wensen jullie heel fijne dagen op Malta
Gerard ,ter informatie,we hebben met het koor een dijk van een concert neergezet in Neer
Tot de volgende mail