botervliegje.reismee.nl

De voorbereidingen zijn in volle gang...

Vanaf begin februari zijn we onze trip aan het plannen en invullen.

In het kort gaan we het volgende doen:

1. vertrek vanaf Brussel airport naar New York via London.

2. één nacht overblijven in New York.

3. verder vliegen naar BILLINGS (in de staat MONTANA) via DENVER

4. vanuit BILLINGS gaan we ongeveer 3 weken in de omgeving rondtoeren, met als belangrijkste doel: Yellowstone national park, in de staat WYOMING.

5.vertrek vanuit BILLINGS naar CALGARY (Canada) via DENVER.

6. spectaculaire treinreis dwars door de Rocky Mountains van Calgary naar Vancouver, kijk maar eens op de foto hiernaast, dat geeft een beeld van de trein.

7. enkele dagen in VANCOUVER.

8. van Vancouver naar SEATTLE.

9. rondleiding BOEING fabriek in EVERETT

10. vanaf SEATTLE terugvlucht naar Brussel via LONDON.

Bernard en Angela + kids

Wauw! Klinkt super! We wensen jullie alvast veel plezier met de voorpret en natuurlijk een heel goede reis!! We gaan jullie volgen via reismee.nl!
Groetjes uit Horst

Jantien

Het lijkt ons een hele mooie reis
Wanneer vertrekken jullie?
Lieve groetjes

Stijnie en Fred

Hallo Gerard en Lijnie,
Hartstikke leuke site. Hoop dat je er veel gebruik van zal maken wanneer je daar eenmaal bent.
Een hele fijne tijd!

Hardinxveld, Stijnie en Fred

de Gaaltjes

Klinkt allemaal niet verkeerd hoor! Ik ( Stefan) wil graag meer te weten komen over die treinreis want die moet echt geweldig zijn. Wanneer gaan jullie precies? We horen er nog wel van. Groetjes Rinus Gre en Stefan

Gert, Jan & Suniva

Hallo Dutch botervlieger en vliegerin.
Een leuke tijd gaan jullie tegemoet. Wij wensen jullie
veel plezier in de States en in Canada en wij "reizen"
met jullie mee. Groetjes uit Horst.

Piet en Sjoukje

Een hele goede reis, maar wanneer vertrekken jullie?

Groeibibliotheek Reuver

Hallo Gerard en Leinie,

Nadat we al enkele keren materiaal voor jullie hebben gezocht zijn we wel heel nieuwsgierig geworden naar jullie reis. Het lijkt ons leuk om jullie te volgen. Dat gaan we zeker doen. Voor nu: veel voorpret met het plannen en het lezen van alle boeken. Voor straks als jullie vertrekken: goede reis.
Namens het team van de bieb, Ellis van Megen

Leinie en Gerard

We doen ons best om de verhalen actueel te houden, maar het hangt ook af van de beschikbaarheid van een pc met internet ter plaatse.

toedem@home.nl

Jeu en Truus wensen jullie een heel fijne reis
Het is te hopen dat jullie een prachtige vacantie hebben,en dat jullie ook gezond en wel weer terug komen
Vol verwachting zijn wij naar de mooie foto's die er ongetwijfeld gemaakt gaan worden
Jeu en Truus doei

Jan en Mien schrijft 11-06 2009

Wij wensen jullie een geweldige vakantie toe .
Geniet er maar goed van , en we horen of lezen jullie verhalen dan wel.
Groetjes .Dag .

toedem@home.nl

Vol interesse volgen we jullie reis door het verre Amerika
Ik denk dat je heel veel zult genieten,en deze leuke indrukken kun je toch niet allemaal op je weblog kwijt
Maar dat horen we wel weer als terug bent op-pe Ruiver
Af en toe lees ik dat het regent waar jullie nu zijn
Daar hoeven jullie niet voor naar Amerika,want hier regent het ook weer,,dus blijf noch maar een paar weken waar je zit
groeten van Jeu en Truus