botervliegje.reismee.nl

Op weg..

Met de trein vanuit kaldenkirchen is sneller gezegd dan gedaan. In Kaldenkirchen moesten we met de zwaar bepakte fietsen eerst trappen af en daarna weer trappen op. De trein kwam op tijd en met een beetje moeite stonden de fietsen erin en op naar Dusseldorf.Gelukkig hebben we daar gerekend met ruime overstaptijd en dat was maar goed ook, want in de lift gaat maar een fiets met moeite. Dan de trein naar Trier, fietsen hangen in speciale rekken, en volgens plan zijn we tegen 5 uur in Trier. Na even zoeken vinden we de weg naar het hotel en met 5 km zijn we op de plaats van bestemming. Prima familiehotel waar we uitstekende kamers te wachten staan. Onze koffers, die van tevoren per DHL waren verstuurd, stonden keurig klaar. Het avondeten was een ware verrassing, als vorspeise zelfs inktvis, hoe kom je erop....hoofdgerecht is zuurkool met bloedworst, voortreffelijk. Ook glutenvrij is perfect geregeld. Onverwacht kwam er toch nog een overheerlijk toetje toen we buiten op het terras zaten na te genieten. Toegang tot internet is een onoplosbaar probleem gebleken, daar hebben we ons maar bij neergelegd.