botervliegje.reismee.nl

Nu begint het echte werk pas

Nu het strubbelige begin achter de rug is, begint het echte werk waar we voor gekomen zijn. Een lekker rustig en relaxed ritje van een paar uur bracht ons naar de noordelijke ingang van YELLOWSTONE PARK, waar het de komende weken allemaal om draait. Neergestreken zijn we in het plaatsje GARDINER, vlak voor de ingang van het park en van hier uit maken we de komende dagen trips naar het park. Vanmiddag na aankomst hebben we al even geroken aan wat ons te wachten staat. Ja het ruikt er echt, en welnaar zwavel hoor van die hete bronnen.

We hebben gelijk een jaarpas voor alle nationale parken gekocht.

Al verschillende info ingewonnen en we moesten natuurlijk zorgen voor onderdak, want het is ondanks de crises hardstikke druk hier. Dit weekend is er vrije toegang en het lijken wel nederlanders die daarop afgekomen zijn. Ook is er hier rodeo. Dus druk genoeg en nog moeite moeten doen om plek in hotel te vinden. Dus onderhandelen met de prijs zat er echt niet in. Maar we zitten gebeiteld tot en met dinsdag morgen. Dan zien we wel verder.

2 nachten in Best Western hotel, daarna een nacht in Travellodge en dan weer een nacht in Super 8. Maakt de zaak ook wel wat spannend.

Het eten was vanavcond echt shit. Slechte bediening en echt niet wat we ervan zouden verwachten voor die prijs. Dus geen tip. Dan voelen ze het maar. Gister werden we prima en uiterst vriendelijk voor een veel lagere prijs bediend.

Maar ja verschil moet er wezen. Dat systeem van tipgeven is helemaal niet zo slecht, dan leren ze misschien iets eerder om wat vriendelijker te zijn. Het is maar hoe je het bekijkt.

Het weer is prima, lekker warm rond 23gr en overal staan de airco's te loeien.

Dat was het voor vandaag.

Groetjes L&G

Wil en Harry

Wij wensen jullie veel plezier en geniet van de mooie
natuur, je bent maar een keer op deze planeet.
Ben wel voorzichtig en maakmaar veel foto's.

Groetjes

martj27@kpnmail.nl

Lieve Leini en Gerard
Ik word al moe als ik het lees.doen jullie a,u,b, voorzichtig
De Hollandse pot is altijd nog het lekkerst
Goed filmen met de ogen veel liefs Jan en Tien

toedem@home.nl

Met heel veel interesse volg ik jullie reis door Amerika
Tot nu toe zijn er echter maar 4 foto's te zien ,van het inmens grote land (jammer'
Maar die houden we tegoed
In je dagraport van 2 Juli melden jullie dat je zolang in de file hebt gestaan,,,Daar hoef je toch niet voor naar de andere kant van de wereld (grapje)
Verder wil ik zeggen;;;Blijf genieten

Tot gauw Jeu en Truus