botervliegje.reismee.nl

YELLOWSTONE PARK

Het is weer een paar daagjes geleden dat we wat geschreven hebben. Het internet werk lijkt hier wel uit de middeleeuwen. Het is bijna niet vooruit te branden en dan moet je nog geluk hebben dat het er niet uitligt. Maar nou heb ik effe geluk.

We zijn de laatste dagen in het park geweest en alleen maar met volle teugen genoten. Echt beren op de weg en massa s buffels, eerst kijk je ervan op maar alles went. Als er al een beer te zien is is er meteen een opstopping en moet de ranger het verkeer regelen en zorgen dat niemand te kortbij komt. Moederbeer met jongen kan gevaarlijk zijn, maar schattig is het wel hoor. Het lukt nog niet om foto up te loaden, maar dat komt wel hopelijk. Vandaag is de laatste dag in Gardiner. Morgen (woensdag dus) overnachten we in het park,in een hotel hoor, anders vreten de beren je op. Dat doen de muggen trouwens ook al. ik moet helaas voor nu stoppen met internet wegens wachtenden na mij. Volgende keer meer.

Groet uit een zonnig park. (vanmorgen was het nauwelijk 6 gr)

Toedem@home.nl

Heerlijk om te lezen dat jullie met de beren worstelen
Dat moet een leuke ervaring zijn
We volgen jullie op de voet,zo word onze aardrijkskunde nog een beetje bijgeschaafd
Gerard en Leinie ik zou willen zeggen;;;
Geniet met volle teugen Jeu en Truus

Dorlie Thonissen

Hallo Gerard en Leini.Ik zie het al jullie genieten er volop van.Wat een avontuur.Geniet van al dat moois op deze wereld zeggen ze altijd ,dus doen hoor.
pas goed opjezelf,beren lussen ons wel.Fijne tijd daar Groepsknuffel vd gymvrienden