botervliegje.reismee.nl

terug in BILINGS MONTANA

Na een beetje een saaie trip zijn we vandaag weer in BILLINGS aangekomen. Vandaar vliegen we dinsdag naar CALGARY. Omdat het morgen, zaterdag, onafhankelijkheidsdag is in USA zijn we hier wat eerder neergestreken. Dat is een superfeestdag blijkt. We wilden het risico niet lopen om voor vol hotel te komen staan.

Al dagenlang wordt vuurwerk verkocht wat vanavond en morgen afgestoken mag worden. We zien erg benieuwd naar alle mogelijke festiviteiten hier in de omgeving.

Hetzelfde hotel als bij aankomst, maar nu zitten we op nog geen 10 meter van het zwembad vandaan en zodadelijk ga ik de eerste plons nemen.

De reis vandaag ging door een vrijwel verlaten landschap waar je op 50 mile welgeteld 14 huizen tegenkomt en niet veel meer auto's. Een alles kaarsrechte wegen. Het eerste gedeelte ging door een national forest (CUSTER FOREST) heen en vervolgens door een indianen reservaat. Stel ja daar niet veel van voor, hier en daar een plukje nederzetting en dat is het dan. Bij HARDING is een groot national momument gebouwd voor een veldslag met de indianen in de 19de eeuw. Veel doden kun je begrijpen.

We hebben geshopt bij WALMART en daar zo'n beetje het hele zondagsgeld verbrast. Daar vond ik een USB stick waarin een SD card passen moet. Ik ga zodadelijk proberen foto's te uploaden.

Groetjes Leinie en Gerard

Angela

Hee vakantiegangers!
Mooie foto's en erg leuk om jullie helemaal zo te volgen. Tonny vroeg me om jullie te schrijven dat zij en Thijs erg genieten van jullie verhalen. Ze zien het helemaal voor zich zoals jullie je belevenissen beschrijven. Thijs vraagt iedere dag of er weer een nieuw verhaal is. Jullie moeten nog maar flink genieten zei Tonny.
En natuurlijk ook namens ons; heel veel plezier vandaag op onafhankelijkheidsdag en goede reis richting Calgary!
Groetjes Thijs en Tonny, Bernard, Angela, Niels en Wiebe