WASHINGTON

Het is vandaag weer bloedjes heet, 35gr. Heel wisselend. We zijn in een wijnkasteel geweest (chateau gebouwd in 1976) waar ze franse en duitse wijnen maken. Echt op zijn amerikaans. We zijn nu neergestreken in RENTON even ten oosten van Seattle waar we twee nachten blijven. Dan nog twee nachtjes slapen vlakbij het vliegveld, zodat we al even aan het lawaai kunnen wennen en hup dan het vliegmachien in naar Nederland... via London en Brussel overigens. De vermoeiheid wisselt ook per dag, vandaag ging het weer beter ook met Leinie. Ook de motelprijzen wissel erg.

Zo dat is het voor nu, groetjes en tot volgende week

Leinie en Gerard

ans@hoogendorp.org

Met alle indrukken die jullie hebben opgedaan zal de vermoeidheid zeker toeslaan, maar geniet nog even van het reizen en vandaag vlgs mij de boeing fabriek. Ik zou nog maar van de stilte en de ruimte genieten. Op het vliegveld en tijdens de reis naar huis is er genoeg tijd om weer aan de herrie te wennen. Thuis kan je weer vakantie vieren en bijkomen.