botervliegje.reismee.nl

SEA TAC AIRPORT

Het is inmiddels vrijdagavond lokale tijd en we hebben een dag achter de rug waar we ons iets meer van hadden voorgesteld. Met veel bombarie was door Boeing die rondleiding aangeprezen als het je vanhet. Maar ik moet je zeggen dat viel wat tegen.

Wat dan wel??

We kwamen aan bij het bezoekerscentrum en moesten alles inleveren zoals camera en telefoon en eventueel wapens zelfs.. Vanaf de grond kon je wat vliegbewegingen volgen van testvluchten van nieuwe vliegtuigen, maar dat was het zo'n beetje. Wel even heel spectaculair was het opstijgen van de dream lifter een omgebouwde 747 met een extra grote bult op zijn rug voor vracht.

Maar goed darana rondleiding dus, met de bus naar de grootse hangar ter wereld waar we op een bordes de assemblage van 747 konden zien en vervolgens de assemblage van 767 en de nieuwe 787 (dreamliner). Niet erg spectaculair, want alles van grote afstand. Het enige misschien dat we de 19de 767 zagen die KLM in gebruik gaat nemen. Dat stond er met grote letters op.

Via de bus weer terug naar het bezoekerscentrum en dat was het dan.

Deze computer is extreem langzaam dat uploaden echt niet kan van foto's. Daar moet je dan maar mee wachten tot we weer thuis zijn.

Morgen plannen we een bezoek aan het museum of flights in de stad Seattle. Misschien dat we daar meer zien.

Groetjes en bedankt voor de reacties,

Leinie en Gerard

Angela

Geniet nog lekker even! En we zijn erg benieuwd naar alle foto's!
Groetjes van ons uit Horst