botervliegje.reismee.nl

Maandag en weer afwachten

Maandag 13 april.

Met goede hoop op een snelle oplossing zijn we de dag begonnen, immers in Nederland lopen ze 8 uur voor op ons en dus alle tijd om een en ander geregeld te krijgen. Maar helaas tot laat in de middag was er nog niks geregeld en je wilt ook niet iedereen op de nek zitten. Maar uiteindelijk toch maar weer gebeld en dan blijkt ineens dat er één document niet was doorgekomen en dat was essentieel. Geprobeerd weer te mailen, maar niks hoor dat lukte maar niet. Uiteindelijk met de eigenaar naar een naburig dorp gereden en het document in een UPS shop laten mailen. De hele dag hebben we een beetje met de ziel onder de arm gelopen, veel gelezen in een prachtig zonovergoten weer. Maar het is niet bepaald een situatie om volop te kunnen genieten. Enkele telefoontjes verder moet toch weer tot morgen worden afgewacht, want ook artsen werken kennelijk van 9 tot 5. In een van de telefoontjes werd ons geadviseerd om een hotel op te zoeken, wat gedeeltelijk vergoed kan worden. Dus een hotel bij het vliegveld geregeld. Maar dan de camper nog. Gebeld met de centrale van de verhuurder en afgesproken dat zij zelf de camper komen ophalen. De sleutels laten we bij de receptie achter.

De campingeigenaar was zo vriendelijk om ons naar het hotel te brengen, waar we hem en zijn familie hartelijk dankten voor de gastvrijheid en de manier waarop ze ons hebben opgevangen. Top!

Onderweg naar het hotel kreeg de campingeigenaar een telefoontje van iemand die solliciteerde naar de functie van manager voor zomermaanden, maar die sollicitant had 3 kinderen en dat wordt moeilijk legde hij ons uit. Als grapje zei ik nog dat ik wel wilde solliciteren en ik werd meteen aangenomen! No joke! Dat doen we nu dus maar niet, maar wie wil kan van ons het adres krijgen om te solliciteren!

Ondertussen is het prepay tegoed van mijn telefoon naar een akelig dieptepunt gezakt, dus we moeten zuinig ermee zijn.

Bart en Erna

Wat vervelend! We wensen jullie een goede terugreis.

jeu en truus

Gerard en Leinie,wat vervelend nou Net op het moment dat jullie eigenlijk moeten gaan genieten,gebeurt er zo iets Uit jullie verhaal kan ik niet goed opmaken wat er nu verder staat te gebeuren,maar dat horen we ter zijner tijd wel We wensen jullie in elk geval het allerbeste
en tot wederhoren

gerard pubben

Er op vertrouwen dat de terugreis voorspoedig zal verlopen en dat dit vervelende avontuur snel vergeten mag worden. Alles goeds en tot spoedig in Beesel!

Jan-Willem Kuipers

Mijn ouders proberen te skypen naar jullie, maar ook dat is geen succes! In iedergeval veel succes met de terugreis en dat je snel weer in NL bent! Altijd beter in eigen land te zijn!! Groeten van ons allen. De Kuipertjes oppe Ruiver!!

Jan en Mien schrijft:

14 April 2015.
Wij wensen jullie een goede thuis komst. En als we wat voor jullie kunnen doen dan horen we het wel. Groetjes,

Wim Rovers

Hele goeie reis terug.

De Bibliotheek Reuver

We wensen jullie een goeie reis naar huis.