botervliegje.reismee.nl

We zijn weer thuis op ons eigen honk

donderdag 16 april.

Na een paar erg hectische dagen zijn we inmiddels heelhuids en (weer) in goede gezondheid thuis aangeland. Oorspronkelijk zouden we woensdag avond vertrekken vanuit Denver, maar heel toevallig keek ik dinsdag op een PC naar de reserveringen bij British Airways en wat schetste mijn verbazing: we vliegen dinsdag avond al! Nadat we van de schrik waren bekomen snel alles inpakken en op naar het vliegveld. Gelukkig nog wel goed op tijd, maar naast alle spanningen van de laatste dagen wel even schrikken. Ergens is er bij de reservering, of bij de boeking, iets mis gegaan of verkeerd begrepen, maar dat is nu niet meer belangrijk. We hebben de vlucht gehaald.

Woensdagmiddag geland in Brussel, na een chaotische overstap in London. Vanuit Brussel namen we de trein naar Maastricht met overstap in Brussel Zuid en Luik. In Maastricht zijn we door een kennis opgepikt en naar huis gebracht. Zo komt alles nog op zijn pootjes terecht.

Rest ons nu de boel weer op te ruimen of klaar de laten liggen voor een volgende trip?? Wie weet. Eerst maar eens even bijkomen en zorgen dat het medisch weer de goede kant uitgaat. Contact opnemen met de daarvoor aangewezen medici en dan zien we verder.

Iedereeen die op welke manier dan ook met ons heeft meegereisd en al dan niet genoten heeft van de verhaaltjes willen we bij deze bedanken voor de hartverwarmende en steungevende reacties. Fijn om te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven.

De resterende foto's zullen zo spoedig mogelijk op de fotosite worden gezet.

Met vriendelijke vakantie groeten van Leinie en Gerard

Emile Verstraelen

Welkom thuis!

wiel Levels

Welkom thuis.

wies

gelukkig dat alles weer goed is. Heb je, Gerard, nu geen last meer? Het allerbeste.

jeu en truus

Wij sluiten ons bij de vorige sprekers aan
;Welkom thuis;;;;;

Landmuizen