botervliegje.reismee.nl

We nemen de dag(en) even door.

Alles bij elkaar hebben we toch een paar fijne dagen gehad waarop we met plezier kunnen terugkijken. Je moet uiteindelijk ook het leven van de positieve kant bekijken.

De camper was top, alles wat je maar wensen kunt zat erop, om maar een paar dingen te noemen zonder te illusie te hebben volledig te zijn geweest.

Komplete keuken, grote koelkast met dito diepvriezer. Beide draaien volautomatisch op gas of accu of 115 volt, al naar gelang wat beschikbaar is. Magnetron. Verwarming. Airco in het woongedeelte. Watervoorziening die of werkt op de eigen grote watertank of op de aangesloten stadswaterleiding. Volautomatische generator als er geen externe 115 volt beschikbaar is. WC en douche. Twee aparte afvalwater tanks, dat noemen ze zwart water of grijs water. Bedenk zelf maar waar dat voor staat. Op de camping sluit je standaard de stadswaterleiding aan, vervolgens de 115 volt, die tot 50 Amp aankan, en de riolering. Twee grote twee persoonsbedden en een bedbankje. Meer dan voldoende opbergkastjes waardoor je soms echt wel de weg kwijtraakte. Overdadig veel verlichting overal in het woongedeelte.

Kortom, een ideaal huis om te verblijven.

mieke rijvers

oost west thuis best