botervliegje.reismee.nl

We gaan beginnen aan onze reis.

Morgen, zondag 4 december gaan we met de trein naar Schiphol. Daar blijven we een nacht in een hotel vlakbij de luchthaven. Maandagmorgen laten we ons lekker met de bus van het hotel naar de luchthaven brengen. Dan zijn we fijn op tijd om in te checken voor onze eerste vlucht met AMERICAN AIRLINES naar Philadelphia. Daar stappen we over op een lokale vlucht naar onze uiteindelijke bestemming: ATLANTA. Maandagavond tegen 21:00uur lokale tijd zijn we dan in Atlanta, dan is het onderhand 03:00 uur in de morgen van dinsdag (Europese tijd), op de verjaardag van de Goedheiligman. Dinsdagmorgen lokale tijd gaan we onze bestelde huurauto ophalen en dan gaan we echt beginnen.

Hoe ziet het plan er voor de komende weken uit zul je afvragen.

In grote lijnen zijn dit onze (belangrijkste) doelen:

- de stad Atlanta (GA)

- national park GREAT SMOKEY MOUNTAINS (TN)

- Space centre HUNTSVILLE

- NASHVILLE (TN)

- NEWTON (MS)

vandaar via ALABAMA zo langzaam aan terugrijden naar FLORIDA om uiteindelijk in MIAMI uit komen waar we weer op het vliegtuig zullen stappen om op 30 december terug te zijn in Nederland.

Als er iemand nog leuke tips voor ons heeft die we zeker niet mogen missen, klim in de pen en laat het ons weten.

jeu en truus

Beste globetrotters ,Veur winse uch ein geweldige reis toe
Mer kom gezond weer truuk
Efkes ter informatie geur krieg allebei nieks van Sinterklaos

arts0738@ziggo.nl

Gerard en Leinie, wij wensen jullie een heel fijne, warme reis met veel kijk en ervaarplezier. Wij volgen jullie. groetjes, Piet en Toos

Gerard Pubben

Goed idee Gerard en Leinie, hier is het toch maar koud. Heel goede reis en kom gezond weer terug om het nieuwe jaar 2017 te vieren!

Wiel en Els

Hoi Gerard en Leinie,geniet er nog maar eens goed van en kom gezond terug.

Henk Bistervelds

Hallo Gerard en Leini,
Heel veel plezier tijdens deze mooie reis.Geniet van al het moois wat jullie gaan zien en ook horen, als ik de planning van de trip zie. Goede gezondheid tijdens de reis en ook gezond weer terug.

Jeroen

Veel plezier en maak een mooi verslag.

Joop (toerkoop reuver)

Goede reis en vooral veel plezier!!

Piet en Sjoukje,

Heb een fijne reis.\
Kom behouden weer thuis. Geniet. slamat djalan!!

De Peursemclan

Oh, heeft niemand jullie verteld dat Sinterklaas niet bestaat? Wij kriegen desondanks wel kadootjes. Maar dat schijnt van een zekere Piet te komen. Die loopt vandaag wel rond op Schiphol.

Goede reis hoor. Groeten van je zus Marrie mede namens moeder en de andere Peursempies.

karel

een fijne reis met veel mooi weer doe trump de groeten

karel

goede reis met veel mooi weer doe trump de groeten