botervliegje.reismee.nl

De voorbereiding

De voorbereiding.

Die is inmiddels volop aan de gang. Voor wie het nog niet weet, hier ons globale reisschema.

Maandag 19 juni vertrekken we naar Denver (Colorado). In ieder geval blijven we daar enkele dagen, dan noordwaarts richting Yellowstone national park en verder tot Helena (Montana). Onderweg hopen we veel leuke en interessante dingen te zien, en te beleven en mensen te ontmoeten.

Daarna zakken we af zuidelijk via allerlei omwegen richting Salt Lake City. De laatste dagen van ons USA avontuur zijn voor deze omgeving waarna vanuit deze plaats de terugreis is gepland op 19 juli. Aankomst in Düsseldorf is voorzien op 20 juli.

Mocht je liever geen berichtjes van ons meer krijgen, laat dat even weten dan zorgen we daarvoor.

Wij staan open voor ieder (liefst positief) commentaar en of tips.

Reacties

Reacties

Ger Lenssen

Hallo Leinie en Gerard
Welkom in de USA,het is voor jullie nu aftellen.
Ga je morgen nog mee fietsen?Ik hoop dat allen gezond en wel zijn.Ook Jan dat hij weer fit op de fiets zit.Ik zit nu in Bethel, Vermont,het gaat tot dusver goed de zon laat zich weer regelmatig zien!Ik ben nog geen beren op de weg tegengekomen,ze zijn er wel voedsel meenemen is verboden.De natuur is indrukwekkend,veel berg op en gelukkig weer af! De mensen zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Leinie en Gerard vanaf deze plek wens ik jullie een fantastische vakantie toe in de USA.Mocht je morgen onze fiets vrienden nog ontmoeten dan ook naar hun een hartelijke groet!
Ger, Bethel, Vermont. 05033 USA

Piet Mestrom

Met genoegen lees ik over de voorgenomen reis naar Jellow Stone. Heb daar mooie beelden van langs zien komen. En misschien is de rest van Amerika ook mooi. Wie weet?!!!! Geniet er van.En ja, zoals Ger met de fiets is toch geweldig. Het gaat jullie allen goed. We kl.... hier ondertussen maar wat aan. Hojje uit de meest vriendelijk dorp van de heeeele wereld.

Jeu Verkoelen

Ik vind het alleen maar jammer dat ik niet mee mag
Maar wens jullie wel een fantastische reis toe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!