botervliegje.reismee.nl

De eerste stappen in Denver

Dinsdag 20 juni

Met een opkomende jetlag van ginder tot hier was het slecht slapen geblazen. Een troost hebben we, de dag duurt vandaag slechts 24 uur. Na het ontbijt is ons eerste doel de huurauto ophalen.

Zoals gewoonlijk probeert de medewerker van het verhuurbedrijf ons een duurdere, grotere auto en nog extra verzekeringen voor van alles en nog wat aan te bevelen, maar dit keer heeft hij geen resultaat.

In stralende zon en behoorlijk oplopende temperatuur even terug naar het hotel om daarna de nodige inkopen te doen. Een beetje pech is nooit ver weg, even geld gepint en foetsie bleek mijn pasje. Snel de alarmlijn gebeld en die hebben de pas meteen geblokkeerd. Het is effe behelpen, maar met wat kunst en vliegwerk komen we er wel.

Onze Nederlandse navigator doet het van ouds weer uitstekend alsof we hier nooit weg zijn geweest.

Buiten blijven is vandaag met temperaturen van boven 37gr weinig aantrekkelijk. Het art museum is een goed alternatief ook al omdat er uitstekende airco in het hele gebouw is. Met een rondleiding door hedendaagse kunst wordt de middag aardig gevuld en de afkoelende werking was aangenaam.

Anny.

Hoi luitjes,
Doe je best niet te smelten! Foei wat heet! Al doen wij mee hoor. Vandaag ook bijna zo warm. Je went er een beetje aan. Maar we gaan toch niet mee wandelen me JvV. vandaag in Lomm.
Mooi werk van al die servetjes in dat museum. Daar is het vast lekker koel geweest. En dat schrikken met pasje is zo tof natuurlijk. Maar opgelost dus.
Groet Anny

Wiel Heijmans

Korte broeken aan ,maar hier is het ook tropisch