Verder onderweg naar Idaho Falls

Maandag 10 juli

In het Yellowstone park zien we toch wel een aantal wilde beesten zoals Bisons, herten en reeën en kleine eekhoorns, maar de echte verrassing om een beer te zien is ons deze keer niet gegund. We kunnen natuurlijk allerlei beelden van internet af halen, maar daar is geen kunst aan. 8 jaar geleden waren we wel zo gelukkig om beren te zien, dus we kunnen die foto's wel weer tevoorschijn halen. Geen beren op de weg dus vandaag. We vervolgen onze reis richting Norris, maar omdat de westelijke weg is afgesloten vandaag moeten we omrijden via Tower Roosevelt en Canyon Village om in Norris te komen, daar nemen we de lunch en vervolgen naar Madison om dan de westelijke uitgang te nemen naar West Yellowstone. Deze hele weg gaat op een slakke gangetje want iedereen, en wij ook, willen alles zien en overal stoppen voor foto momenten.

We rijden door naar Idaho Falls in de staat Idaho waar we twee nachten zullen blijven. Vandaag zijn we dus in drie staten geweest, Montana, Wyoming en Idaho.