botervliegje.reismee.nl

de truck met het zakmes..

Dat zal ik je uitleggen. Omdat we voor korte trips gewend zijn met minimale bagage te reizen en dus alleen handbagage is het onmogelijk om een zakmes mee op reis te nemen. Dat is een groot gemis al is het alleen maar om de fles wijn te ontkurken even voor het slapengaan.

Dus wat heb ik gedaan: een week voor de reis mijn zakmes in een bubbeltjes envelop en op de post gedaan naar het hotel. En.. ja hoor vandaag is het mes keurig aangekomen. In de envelop een extra etiket met mijn eigen adres in Nederland en dus voordat we gaan vliegen gaat dat mes weer op de post naar huis toe.

En wat zal dat wel niet kosten zul je zeggen? Nou ik ben al twee van die zwitserse messen kwijtgeraakt bij de security op een vliegveld, en dus is opsturen (vanuit NL: 3,16) net even goedkoper. Vorig jaar werkte dat prima vanuit Bologna, waar ik vanwege dat gemis maar een mes lokaal had gekocht. Toen bedacht ik me dat ik het mes maar beter naar huis kon sturen in plaats weggooien en dat werkte toen prima.

Van te voren had ik het hotel een email gestuurd om te vragen voor glutenvrij eten. Ze kwamen vanmorgen met een hele verzameling glutenvrije spullen aanzetten: geweldig toch en zonder extra kosten.

Reacties

Reacties

piet en sjoukje.

Inventiviteit is jullie nooit vreemd geweest.
Wij genieten van jullie verhalen.
Wij zeggen vaak: ze behoren echt tot de GROOTEN DER AARDE.
Geniet er van !!!

Harry en Wil

Er bestaat geen grotere boef dan Gerard. Maar hij is de
security wel te slim af. Goed gedaan jochie. Ik wordt jaloers op het weer bij jullie. Niet dat wij slecht weer hebben, maar bij jullie toch wel wat warmer. Ja zo zie je maar, er zijn mensen die nooit tevreden zijn.
Groetjes en liefs de buurtjes

Gert, Jan & Suniva

Ha Maltezers en hoeveel flessen wijn heb je al ontkurkt met je mes. Leuke verhaaltjes trouwens en natuurlijk was de kerk van st. nicolaas dicht, want die is onderweg naar ons landje. Dat hadden jullie toch wel moeten weten.Voor de verdere rest geniet er maar van.
Zouden jullie op de terugweg wat euro's uit Griekenland en Italië op kunnen halen?
Veel vakantieplezier nog en de groetjes uit Horst.

mieke rijvers

heerlijk effe tussenuit en zo te zien en te horen
is het genieten
gr oet schandele

Harry en Wil

Nog een week en dan is het weer zo ver.
Ja op die foto,s van toen zagen jullie er wat anders uit,
Eigenlijk net of jullie toen een facelift hadden gehad. Hahahaha Grapje Gr. Buurtjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!