botervliegje.reismee.nl

KEY WEST

Na een onrustige nacht waarin geprobeerd werd los te komen van het tijdverschil auto opgehaald en tot onze verbazing werd het een grote bak, in elk geval groter dan de bedoeling was, maar voor hetzelfde geld werd ons een SUV aangeboden, een Mazda CX7. En daarmee zijn we op weg gegaan. Key West is het meest zuidelijke puntje van de USA en daar zijn we vandaag naar toe gereden vanuit MIAMI. Een mooie lange rit die langs de vele eilandjes gaat en even zovele bruggen en bruggetjes. Naast het hotel een Italiaans en een Japans restaurant. Meer toevallig kwamen we in het Japanse uit en werden getrakteerd op een toneelspel met een leuke kok die van alles met het eten uithaalde tot vermaak van de tafelgasten, we zaten met 8 personen rond de kok die ter plekke alles klaar maakte. Smaakte prima, hoewel even wennen. We blijven nog zeker een dag hier in Key West.

Stef Bckus

Beste Gerard en Leinie, ik wens jullie veel plezier enn laat het maar allemaal goed smaken en gezond weer terug na een onvergetelijke reis. Adio amigo/signora.
Bis bald.

jeu

Te beginnen met een woord;;;jaloers;;;Het genieten van het onbekende,en dan met de kok op de foto,tenminste als ik de foto;s moet geloven
Gerard en Leinie jullie weten dat ik dit met een knipoog zeg,want er is ook iets wat jullie missen ,als de reis lang genoeg duurt
Jullie krijgen namelijk niks van Sinterklaas,want zo ver mag hij niet van huis (grapje)
Zonder flauwe kul We wensen jullie een heel mooie reis Jeu enTruus

Harry en Wil

Ha Leinie en Gerard
Wat leuk jullie bij de Japanner. Gerard ik denk dat jou de koksbuis ook wel goed zal staan. We kijken met genoegen uit haar de volgende foto's en berichtje.
Gr. Harry en Wil

jan schatorie

savonds boottocht doen op key west tot halverwege cuba leuk en eenprachtige zonsondergang.
vergeet de kaaimannen farms niet.
veel plezier.