botervliegje.reismee.nl

Toch nog goed aangekomen

Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar we kwamen om 1 uur in de nacht aan in Billings. Onderweg veel onweer en veel turbulentie en dat merk je in een kleiner vlieguit. Luchthaven totaal uitgestorven zo laat. Maar toen kwam de grote verrassing: het hotel gaf geen antwoord meer. En daar sta je dan. Op de infodesk een hotel gevonden en daar konden we terecht. Eerst nog taxi bellen, want lopen is ook geen optie.. Alleraardigste ontvangst en werkelijk doorvermoeid eindelijk om 2 uur naar bed. Wel een tijdverschil met NL van 8 uur. Dus bij jullie was het toen al 10 uur in de morgen.

Vandaag bleven we in Billings, eerst huurauto ophalen. Dit keer een goeie middenklasser waar we best mee tevreden zijn: Nissan Sentra, met alles erop en eraan. Goed genoeg voor ons. De stad een beetje verkend en de nodige boodschapjes gedaan. Morgen begint het echte werk: op naar yellowstone park. Het weer is hier prima. 23gr.

We hoorden vanuit Nederland dat er in Denver hagel en tornado was geweest, maar wees gerust: niks gemerkt. Wel op de heenvlucht wees de piloot op een onweer op afstand en volgens ons is ie daarom heen gevlogen. Mooi om te zien.

Groetjes en tot schrijfs

Leinie en Gerard

Angela

Hee Gerard en Leinie,

Leuk om jullie zo te volgen! Ik print jullie verhalen uit voor Thijs en Tonny zodat ze het ook kunnen lezen.

Groetjes van ons allemaal!