botervliegje.reismee.nl

COLTER BAY VILLAGE

Ja, zo heet de plaats waar we gister neergestreken zijn midden in het TETON national park.

Eerst even een bedankje aan iedereeen die een reactie geplaatst heeft. Dat geeft ons toch een beetje het gevoel dat we er op afstand nog altijd bijhoren. Erg hartverwarmend. Nogmaals dank.

Nog steeds kunnen we geen foto's uploaden, maar het zijn er inmiddels over de 1000 die wel al geschoten hebben. Twee SD cards van 4 GB zitten bijna vol. Ook enkele leuke video's hebben we opgenomen.

Het was vandaag geen berendag, ook geen buffels, maar we moesten tevrden zijn met enkele grotere herten (elk heten die hier) en wat klein grut lijkt wat op eekhorn.

De dagtocht begon met een forse regenbui en nu tegen de avond barst er een hevig onweer met hagel los. Maar vanmorgen klaarde het weer snel op en een stralende dag. Die bracht ons met een ferry boot over het Jerry lake naar de overkant en daar verbaasden we ons over de zogenaamd e hidden falls, iets geweldigs, dat zullen de foto's bewijzen.

We ontmoeten regelmatig heel aardige mensen en als die allemaal doen wat ze beloofden dan hebben we de komende tijd druk met logies...

Glutenvrij eten valt erg mee. Al twee keer een brood kunnen bemachtigen. Vaak zijn de mensen erg behelpzaam om iets voor me samen te stellen.

Groetjes L&G