botervliegje.reismee.nl

BUFFALO BILL

Na een dag of 8 in Yellowstone en nog een paar in TETON national park gaan we verder oostwaarts, met als doel MOUNT RUSHMORE in South Dakota. Geen zin in flinke afstanden doen we dat rustig aan. Vandaag zijn we geland in COBY de stad van BUFFALO BILL and the wild wild west. Benieuwd wat we ervan te zien krijgen. Het hotel SUPER 8 is in ieder geval prima. Beter of beter anders dan wat we de laatste dagen hebben gehad. In de parken hadden we cabines en die min of meer basic: bed, douche en verwarming. Maar wel romantisch. Afgelopen nacht een cabine die gebouwd is in 1930. Een echte blokhut dus. Met een zeer gedateerde douche. De nachten zijn best wel koud, we zitten op 2500 meter boven zeespiegel. Overdag puik weer en zelfs boven 20 gr met de zon op je hoofd.

Verwarming in de caine is dan geen luxe . Vandaag hebben we airco nodig in de kamer.

Het was geen makkie om glutenvrij brood te vinden, mar het is op het laatste moment voor sluitingstijd nog gelukt. Als maaltijd tortillas, want die zijn van mais gemaakt in de magnetron warm gemaakt. Beter dan niks...

Op weg naar COBY kwamen we een groot stuwmeer tegen met de BUFFALO BILL dam die in 1906 is gebouwd. HOOVER DAM is naar dat voorbeeld later gebouwd.

Als het goed is kan ik nu wel foto's uploaden. Deze PC is van een iets jonger tijdstip dat de vorige flintstone versies. Maar ik beloof niks, ga het simpel proberen.

Groet Leinie en Gerard

Angela

Wauw! Echte beren! Leuke foto's en wat een verhalen. Indrukwekkend land! Geniet ervan en maak nog maar veel meer foto's...achteraf zijn het er toch altijd te weinig dus laat dat toestel maar flink werken.
Groetjes van ons uit Horst.

Jantien

WAT MAKEN JULLIE EEN HOOP MEE LEG HET GOED VAST
DAN KUN JIJ STRAKS MIJMEREN IN LIMBURG OVER ALLES
LIEFS JANTIEN

Gert, Jan & Suniva

Hi there, Gerard and Leinie.
Al 2 weken aan het genieten en wat een reis tot nou toe. En laat die camera maar overuren maken.
Laat jullie maar verrassen de komende tijd.
Groetjes van ons 3tjes uit Horst.

jantien

Wat lief van jullie om aan mijn verjaardag te denken.
Dankjewel voor de kaart (niet het verhaal van gelijkenis) Veel liefs Jantien