botervliegje.reismee.nl

SOUTH DAKOTA

Deafgelopen 2 dagen zijn we een flink aantal mijlen naar het oosten getrokken. Nu zitten we in Spaerfish. In een echt amerikaans motel,langs de snelweg (Interstate 90)

De vorige nacht was een echte mop. Moe gereden stoppen bij het eerste beste motel en dan was me een zooitje, maar ja een schoon bed wil ook wat zeggen. Jammar kan ik nu geen foto laten zien, maar je zult verbaasd zijn. Dat was in DAYTON een nietig klein plaatsje waar alles nog lekker rustig gaat. Ook het eten was een echte amerikaanse belevenis. Met een heleboel echte boeren en cowboys om je heen.

Morgen gaan we naar KEYSTONE naar het MOUNT RUSHMORE national momument.Toets daar maar eens in met google dan zie je wel wat we bedoelen.We zitten nu in de black hills. Zouden zwart moeten zijn,maar nog niks van gezien.

De trip gister door de BIG HORN mountains was best interessant behalve de laagvlakte dat was een grote desolate toestand. En daardoor ook erg heet overdag. In de avond zakt de temperatuur naar ongeveer 5gr en overdag zeker over de 30.Dankzij Leinie ben ik nog niet verbrand omdat ze me zo om de 30 minuten met de beste zonnebrand insmeert.

Vanmorgen in het stadje BUFFALO geweest en er leuke mensen ontmoet.Ook een heel mooi en historisch hotel mogen bewonderen wat net weer open ging na restaurantie in echt 19 eeuwse stijl.Als je er ooit wilt logeren hier is het adres:OCCIDENTAL HOTEL,BUFFALO Wyoming, Mainstreet.. Kan het echt aanbevelen.

Vandaag gaat fotos uploaden weer niet,maar vrees niet we hebben nu al twee SD cards van ieder 4GB vol staan met foto en video.Ben de tel kwijt hoeveel dat er zijn, maar vast een heleboel.

Zo ver voor vandaag.

Groet iedereen die ons lief is en bedankt voor de leuke reacties.

Maar ben gerust, vandaag over 3 weken zijn we pas weer thuis,.

toedem@home.nl

Met aandacht lees ik de verslagen van jullie in de cowboystreek
Gerard wil je er wel aan denken dat wanner je weer in Holland bent,,je de revolver uit de laars moet halen (grapje)
Prettige reis verder
ps voor het weer had je niet weg hoeven gaan
Het is hier momenteel bij de 30 graden
Jeu en Truus

jantien

lieve 2
even het e-mail bekijkena.u.b er is wat fout gegaan!
jullie brengen toch wel een aandenken mee he?
al is het maar een coyboy kaart
liefs jantien