botervliegje.reismee.nl

WAL MART

Was gister nog even vergeten te melden dat we bijna een winkeldief een hak hadden kunnen zetten. Wij liepen niks vermoedend en doodleuk de WAL MART in en ineens vloog er een persoon langs ons de uitgang uit gevolg door een stoet beveiligers. Later hoorden we dat ze die niet te pakken hadden gekregen.

Vandaag hebben we de zwempakken nat gemaakt en daarbij is Gerard zowat verzopen, maar heeft het overleeft. Nu is het 8 uur in de avond hier en er is een geweldig onweer losgebarsten. Waren op weg naar een van de independence day festiviteiten, maar moesten rechtsomkeer maken. Het vuurwerk valt waarschijnlijk in het water als dat zo doorgaat.

Zal nog een paar foto's uploaden.

Groet van Leinie en Gerard

Ans

Leuk al die verhalen en maar goed dat jullie de dief aan de beveiliging hebben overgelaten.
Hoe krijg je het voorelkaar om bijna te verzuipen. ben je in een waterval gaan zwemmen of zo?
Goede voortzetting van de reis en groet Ans

marrie

Jullie kijken toch wel uit he. En anders een zwembandje om doen hoor! We verwachten jullie we SAMEN terug!!
Gerard, je kan zo een 2e carriere starten als reisverslaggever. Een 2e Floortje Dessing. Leuk zoals jejullie reiservaringen beschrijft.
Hartelijke groeten van de Peursem-clan.