botervliegje.reismee.nl

BILLINGS Montana

Afgelopen zondag namen we even een time out, na 3 weken intensief reizen en genieten. Dat betekent bijna de hele dag met luie van alles en nogwat aan de pool liggen luieren. En alle indrukken en lekker op ons laten inwerken want we hebben wat meegemaakt en gezien en beleefd immers. Maar toch effe een museumpje pikken, al is het om de hoek we nemen op zijn goed amerikaans de auto want onze perfecte navigator weet precies waar we moeten zijn.aar die leidt ons bijna via de andere kant naar het doel.

Museum gaat pas om 12 uur open dus even een blokje om gelopen en we zien de first Christian Church, waar juist de dienst ten einde loopt. Nieuwsgierig kijken we om de hoek en worden meteen uitgenodigd voor de middag pick nick/ barbeque. Dat laten we maar even aan ons voorbij gaan. Het idee dat ze je als wildvreemde zomaar uitnodigen. Moet je bij ons voor komen.

Dan is het 12 uur en museum moderne kunst.

Na een half uur is het op en alles gezien dus op naar de pool tot een uur of 6. Geruststellend: ik weet nu hoe je niet moet verzuipen.

Eten ook weer op zijn amerikaans; o nee deze keer lopen we naar het uitgekozen eet etablisement.

Al is het zondag de was moet gedaan en daar had Leinie wart technische assistentie bij nodig, maar het een hoeveelheid quaters en wat engelse kennis kwamen we er wel. Ook nog even de droger aanzetten en klaar si de was. Tot laat nog buiten gezeten aan de pool en regelmatig even de voeten en daarna de rest nat gemaakt.

wil

Jongens dit is toch genieten.
Dit is toch vacantie.
Wat wil een mens nog meer.
Jullie mogen nog blijven.