botervliegje.reismee.nl

DENVER Colorado

Inmiddels zijn we een stuk dichterbij het einde van onze trip gekomen. Niet dat we dichterbij huis zijn, genszins. Maar nu zit ik me even te vervelen achter een PC op het vliegveld van DENVER. Wachten is een goede zaak dus dan maar even de site bijwerken.

Waar waren we ook alweer gebleven?

Vanmorgen vroeg naar het vleigveld in Billings om auto in te leveren en inchecken voor de vlucht naar Denver. Dat ging prima en een uur later stonden we in Denver. Het schijnt hier prachtig en warm te zijn, maar... de airco's draaien hier zo hard dat Leinie zelfs twee jassen aan moet om op temperatuur te blijven, terwijl het buiten zeker 25gr moet zijn. Ongelofelijk toch. Maar we kunnen de terminal niet uit.

Hier kan ik geen foto's uploaden. Dat uploaden ging de laatste dagen erg traag, echt de flintstones weer. Een foto duurde zeker 5 minuten, dus daarom staan er nog weinig op, en ik moet heel snel zijn anders floept ie eruit. Dus vaak is het gokken of ik een goeie foto heb gekozen. Maar het geeft jullie wel een indruk hoop ik.

Het was gister in Billings voor het eerst de hele dag bewolkt, niet dat het daardoor aangenaam werd integendeel erg benauwd zelfs en tegen de avond een hevig mara kort onweer. Op deze PC moet ik de tijd in de gaten houden want dat telt sneller af dan bij de flintstones.

Groet uit DENVER / Leinie en Gerard

Reacties

Reacties

De Mellies

Lieve Oom en Lieve Tante,

Zouden jullie misschien iets minder enthousiaste verhalen willen schrijven en een beetje rekening kunnen houden met onze gevoelens? Zit me hier achter de pc weg te kwijnen wegens schitterende foto`s en superleuke verhalen om te lezen en dat in regenachtig Papecity.
Maar ja ik begrijp dat het einde der vakantie nadert......
Ik wens jullie een goede vlucht en doe voorzichtig, en het was echt leuk om jullie zo te volgen.

groetjes Lijntje en haar Mellies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!