botervliegje.reismee.nl

CANADA

Ja, waar was ik ook alweer gebleven??

Laatste bericht uit DENVER....Door vligen naar CALGARY was een makkie met uitzondering van wat hevige turbulentie in een klein vliegtuig (50 man). We zijn het beter gewend???

Daar bleven we dus 2 nachten en donderdag om 4,30 opstaan (is dat vakantie???) maar het loonde de moeite. Eerst woensdag Calgary onveilig gemaakt, het was STAMPEDE endus zeer druk. Je hoort later wel meer. Zoek maar op google..

Om 6 uur de trein in, een ware luxe, onvergetelijk. Bovendeks zeer comformtafel en benedendeks alsmaar eten en glutenvrij ook nog. Overnacht in Kamloops, onvoorstelbaar: in de trein kregen we de sleutels van het hotel en de koffers stonden al op de kamer. Super de luxe allemaal, maar we waren te moe nar ruim 600 km boemelen. Vanmorgen werden de koffers naar de trein gebracht en weer een onvergetelijke trip van 400km naar Vancouver. De tijd is hier op de pc beperkt, dus later meer.

Veel beren valken en meer wild gezien.

Bedankt voor jullie leuke reacties. Langzaam gaan we toch wel ons eigen nest een beetje ruiken, maar aan alleskomt een einde. Nog een week vol activiteiten.

Groet uit warm en zonnig Vancouver.

L&G

Wil

Ja en ik begin onderhand jullie en de koffie te missen.

Wil

Ja en ik begin jullie te missen ,en de koffie.

jantien

zijn jullie niet DOODmoe??????????
Heel spannend allemaal,,wat beleven jullie toch veel
Wat leef ik dan saai
liefs jantienxx