botervliegje.reismee.nl

VANCOUVER

Sommige reacties denken dat we onderhand doodmoe moeten zijn, nou een klein beetje is dat ook wel zo. Je doet zoveel indrukken op en iedere keer een vreemd bed doen daar geen goeie bijdrage aan leveren. Maar we zijn hier en moeten met volle teugen genieten en daar hebben we alleen hier de kans voor.

Uitrusten doen we in Nederland wel weer.

Vancouver was gister extreem heet 35gr. Maar toch veel gezien, jammer kan ik geen fotos sturen weer. Maar als ik meer ruimte heb komt het allemaal. Ik hou zelf een klein dagboekje bij om mijn geheugen wat de nodige steun te geven en dat helpt ook nog.

Inmiddels staat de teller voor de gemaakte foto's ongeveer op 3500 inclusief video. Dus dat wordt wat.

Ik moeafsluiten want de gastvrouw kijkt al met een scheef oog.

Groet L&G

Reacties

Reacties

theo

telkens jullie verhalen gelezen, erg leuk hoor, maar ook jaloerswekkend. Hoe kan het ook anders.
In ieder geval voor jullie een fantastische ervaring.
tot
hoors

Gre en Rinus

Wat een geweldige reis wij genieten zo ook mee jullie gaan nu wel aftellen en wij maar weer werken hier.Nou geniet er nog maarlekker van.Groetjes de Gaaltjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!