botervliegje.reismee.nl

Boston here we are

De eerste volle dag in Boston. Eerst de auto ophalen, maar die laten we vandaag lekker staan bij het hotel. Het hotel ligt net buiten Boston in Quincy en niet ver daar vandaan is een halte van de metro, dus dat gaan we eens testen. Het is al behoorlijk gecompliceerd om er achter te komen hoe je een kaartje kunt kopen in een automaat, vooral omdat er zoveel soorten zijn, ook voor senioren, maar als we dat intoetsen vraagt ie om onze (uiteraard Amerikaanse) ID om te bewijzen dat we echt ook senioren zijn, en daar gaan we de mist in. Zonder kaart krijg je de poortjes niet open! Dan maar twee voor de volle mep gekocht. We gaan naar de J.F.Kennedy library, niet zo ver hier vandaan. Een geweldig gebouw met museum over Kennedy en alles rondom hem. Imponerend. Na afloop weer de metro, maar het kaartje weigerde, en nu kregen we hulp van een aardige man en wat bleek er zat 30 cent te weinig saldo op en dat kon worden bijgeladen waarna we weer konden reizen. Wij maar denken dat we in NL een ingewikkeld systeem hebben voor openbaar vervoer, hier kunnen ze er ook wat van hoor, zeker voor vreemdelingen. We nemen de auto om te shoppen bij onze hofleverancier, de Walmart. Dankzij de navigator een fluitje van een cent.

Harry en wil

Hallo luitjes. Wat een foto's. Die knalrode zitbadbank, vind ik geweldig. Dat is echt iets voor bij jullie op het terras. En wat een geisers, daar zal het wel lekker warm zijn geweest.Het weer is hier niet bijzonder, wat moezel en fris, dus niet dat mooie weer dat ze ons hadden beloofd. Genieten jullie maar lekker, en tot de volgende mail

Rianne

Zoveel foto,s al, jullie hebben al veel gedaan en gezien!
Heerlijk om weer in Amerika te zijn!
Geniet er maar van!
Groetjes van Rianne en Theo