botervliegje.reismee.nl

Verder naar de White Mountains

Vandaag is het prima weertje en een uitbundige zon zorgt voor lekkere sfeer, want we hebben nog een aardig eind voor de boeg. Na uitgechecked te zijn in Bar Harbor doen we nog even een winkeltje aan waar ze glutenvrij brood verkopen en dan op weg naar de White Mountains. Dat moet een mooi gebied zijn en daar gaan we dan ook voor. Heel veel valt er niet over de heenweg te vertellen, veel autosnelweg met bewonderenswaardige herfstkleuren. Af en toe pauze voor koffie of de lunch. Het was nog best zoeken naar een slaapplaats, maar die hebben we gevonden in CONWAY, dat ligt net op de grens van New Hamshire, de staat waar ook de White Mountains zijn. Het is overal druk, en dus bespreken we alvast voor de volgende twee nachten. Hoeven we daar ons geen zorgen meer om te maken. Het hotel is niet van de topklasse, erg luidruchtig en pal naast een drukke weg. Blij dat we de laatste vrije kamer hadden kunnen bemachtigen.

Harry en Wil

Jullie boffen toch maar met het weer en die mooie herfst kleuren. Het ziet er prachtig uit langs de snelweg.
Hier was het vandaag ook geweldig, een strakke blauwe lucht, heerlijk. Geniet maar lekker.