botervliegje.reismee.nl

Bedankt.

Nu de reis er bijna opzit willen wij alle virtuele medereizigers hartelijk danken voor de getoonde belangstelling. Ook de reacties waren erg leuk. Onze rugzakken zitten boordevol herinneringen die we echt niet allemaal hebben opgeschreven of vastgelegd met de camera. We kunnen nog lang nagenieten en terugkijken op een hele mooie periode, die soms erg intensief maar ook voldoening gevend is geweest. Wij zijn dankbaar dat we dit hebben mogen beleven. Tot ziens in ons eigen kikkerlandje. We zijn alvast aan het weer aan het wennen, want hier regende het de hele dag.

jeu en truus

Gerard en Leinie,ook wij zijn blij dat jullie weer terug zijn in Holland,
Zo kunnen we tenminste weer normaal met elkaar communiceren,
Dus onze wens ;;;;goede vlucht;;;

wies

Jullie bedankt voor de uitgebreide verhalen van een stuk Amerika, waar ik nog niet geweest ben. Wel thuis en geniet van al die mooie dingen die jullie gezien hebben

Piet

Hoe zo kikkerlandje? Het is hier lekker weer hoor. Een dagje , nou ja anderhalf dan, wat regen. Nu is het 16 graden en best te doen. Vanochtend nog een mooie excursie gehad met de fietsrakkers in het Stoommuseum te Steijl. Dus ik kan me voorstellen dat jullie naar ons glooiend land terug verlangen. Tot dan.

wielmargriet.levels@bosdael.net

Ik heb jullie gevolgd.