botervliegje.reismee.nl

De eerste dag op weg

Maandag 19 juni

Het is zover, we zijn onderweg. Vanmorgen vroeg uit de veren om op tijd in Düsseldorf te kunnen zijn. Op enkele rimpeltjes na ging dat gesmeerd. Je weet het maar nooit op de maandagmorgen. Wachten op een luchthaven is nooit de prettigste manier van tijdverdrijf, maar soms onvermijdelijk. Het weer is prima en zo ook voor onze volgende stopover in Londen. Londen is weer het oude liedje van verwarring en onduidelijkheid. Het toestel komt aan op het platform nabij terminal 3, vervolgens brengt de bus ons in een kwartiertje naar terminal 5, want dat is officieel onze aankomstteminal. Daar gaan we weer met een andere bus terug naar terminal 3.

De security is een chaos als van ouds, maar we gaan er zonder problemen doorheen, gelukkig hebben we tijd in overvloed.

Ook de volgende vlucht naar Denver heeft in het begin wat vertraging, maar we zullen er best wel komen. Dankzij de vele tijdzones die we passeren is het vandaag een dag van 32 diensturen.

Onderweg in de lucht wordt goed voor ons gezorgd, zelfs zo goed dat tijdens de start spontaan een luikje met zuurstofmaskers openklapt. Geen paniek hoor, ze bleven netjes hangen en we hadden ze niet nodig.

Na een vlucht van bijna 10 uur zijn we in Denver aangekomen, licht bewolkt en met een temperatuur van 27gr. is het een aangenaam welkom. De douane is dit keer een makkie, alleen maar zeggen dat je (glutenvrij) brood bij je hebt is voldoende en verder geen controle.

Fijn dat er bijna meteen een shuttle busje voor het hotel kwam.

Vanuit DENVER een hartelijke groet aan iedereen.

Ton

Begin is gemaakt. Geniet er vann

Jacques Geurts

Goeije reis geniet ervan.

Anny

Goede reis gehad is al heel wat!
Nu de ogen hun gang laten gaan. Dan komen de indrukken vanzelf.
Groetjes.

Joop