botervliegje.reismee.nl

Toch nog naar het concert

Zaterdag 15 juli

Tegen de avond doen we een ultieme poging om het concert van het Tabernacle koor bij te wonen, immers alles was uitverkocht werd ons eerder verteld, ook op de website.Bij het conferentie centrum werden we van het kastje naar de muur gestuurd, maar ineens kwam daar een mevrouw en die riep dat ze 4 tickets over had en die kregen wij dus zomaar. Wat een boffers! De twee overige tickets daar wij weer iemand anders blij mee kunnen maken.

De concertzaal is enorm groot (21.000 stoelen) en wij genoten van het geweldige koor met orkest en solist Alex Boye. De vele vrijwilligers maken het een geoliede machine bij het naar binnengaan en ook bij het naar buiten gaan. Rond 21:30 uur is het concert afgelopen en buiten wachtte ons een verrassing; was het binnen nog aangenaam (ca 22gr) buiten nog zeker 30gr! Onder het genot van een glaasje wijn sloten wij deze bijzondere avond af zittend op het terras van de pool en nagenietend van dit unieke geheel.

Ondertussen waren onze gedachten ook zeker bij de collega's van het RMK die een even uniek concert gaven op deze avond.

Ton Hillekens

Gisteren een schitterend concert gegeven, diverse mensen gesproken welke van mening waren ons nog nooit zo goed te hebben horen zingen. Daarna 2 stukken van de harmonie geluisterd en vertrokken, ik had me n.l. gruwelijk zitten ergeren dat het overgrote deel van de leden van die harmonie niet de moeite hadden genomen om naar ons te luisteren ( gebrek aan sociale vaardigheid)??????

jeu en truus

Ik sluit me aan bij de woorden van Ton,maar even terug komen op het concert dat jullie beluisterd hebben Dat moet wel een goed koor zijn,wanneer daar zoveel mensen naar komen luisteren Trouwens dit zijn van die dingen die een reis leuk en aantrekkelijk maken,dingen die niet gepland zijn GENIET

mia

Is dat even boffen om concertkaartjes te krijgen dat is toch heel lief van deze mensen dat is dubbel genieten groetjes van Moe en Mia ,