botervliegje.reismee.nl

Laatste dag

Deze dag is voor ons de laatste dag van deze vakantie dat we aan boord zijn. Morgenochtend om 08:00 uur vertrekken we richting Nederland. Vandaag is de temperatuur in ieder geval iets aangenamer met maximaal 29°. In de morgenuren proberen we de stad Rousse wat te verkennen. Eigenlijk veel mooier dan Sofia en zeker schoner, maar ook minder druk. De groep die niet op excursie gaat wandelt naar het centrale plein en vandaar gaat ieder zijns weegs. Na wat omzwervingen landen we bij een terras voor een drankje. Ed heeft al een leuk Italiaans restaurant gevonden en daar genieten we uitgebreid van een heerlijke lunch. De boot ligt op loopafstand en tegen 15:00 uur zijn we weer terug aan boord. Dan moeten we de koffers pakken voor morgenochtend. Aan de overkant van de rivier, die hier wederom behoorlijk breed is, ligt Roemenië en komende nacht steekt de boot over naar Giurgiu, waar we ontschepen en per bus naar Boekarest. Vandaar vliegen we naar Amsterdam morgenavond. Vooraf worden we nog door Boekarest geleid.

Marrie Peursem

Voorspoedige terugreis toegewenst naar het nog steeds wel behoorlijk warme Nederland.
Bedankt voor de leuke reisverhalen. Wie veel reist, kan veel verhalen 👌😊.

Emmie walet

Goede reis naar huis en bedankt voor de foto's en de verhalen