botervliegje.reismee.nl

Jefferson county

Ondanks dat het een officiële feestdag is merken we daar bar weinig van, er wordt gewoon gewerkt en winkels zijn gewoon open. We zitten echter vast aan nog een nacht in Watertown en dus rest niks anders dan de omgeving te verkennen, de Jefferson county. Ook dus even rustiger aan doen. Vlakbij treffen we een heel klein en bijzonder museum aan over alles wat met wetenschap te maken heeft, voornamelijk voor kinderen, maar voor ons ook erg interessant. Je mag overal aankomen en proeven doen. Vervolgens zoeken we battlefield op aan de rand van het Ontario lake, waar tijdens de burgeroorlog flink gestreden is. Het weer is perfect, zo ongeveer 16gr en af en toe zon, heerlijk voor ons dus. Terug naar het hotel. Bijna vergeten te melden dat Leinie vandaag een zeer onaangename ontmoeting heeft gehad met de restanten van een viervoetige mede aardbewoner. Kortom in een reuze mop getrapt, met veel pijn en moeite een beetje kunnen schoonmaken, maar verder zonder schoen in de auto, die werd in een plastic zak naar de bagageruimte verbannen tijdens de verdere rit.