botervliegje.reismee.nl

Zondag en afwachten.

Zondag 12 april.

Het weer laat niks te wensen over. Een stralend zonnetje zoals we dat niet eerder hadden schijnt een put in de grond. We houden het rustig vandaag. Vele emails met de alarmcentrale, vliegmaatschappij, reisburo zijn we inmiddels verder. Het wachten is nu op het fiat van de medische dienst in Nederland. Het schijnt dat ze zeker willen weten of ik wel "fit to fly" ben. Dat gebeurt maandag en dan weten we hopelijk meer. Ondertussen lezen we wat en genieten nog effe van het heerlijke weertje. De lunch nuttigen we in een nabijgelegen familie restaurant. Heerlijk en spotgoedkoop. Gelukkig blijft de rikketik rustig. De campingeigenaar wil op voorhand van alles voor ons regelen en de mensen om ons heen zijn heel aardig, meelevend en behulpzaam waar nodig. We kunnen niet anders dan maandag afwachten.

Ook de ervaringen in de twee ziekenhuizen is niet anders dan heel positief. Anders dan we eigenlijk hadden verwacht werd nergens over betalen of creditcard gerept. Wel natuurlijk ons prive adres, dus de rekeningen zullen vanzelf wel komen. Ook moet er voor bijna iedere handeling eerst een handtekening worden gezet. Bij de spoedeisende hulp in Denver stond een groot bord NO WEAPENS. Dus ik moest ook mijn mes inleveren, dat kreeg ik later weer terug.

Ook de camper heeft rust. Vanavond gaan we vast het een en ander inpakken, dat zal toch moeten gebeuren. De was is ook al gedaan. Het lijkt wel of gewassen spullen minder ruimte in beslag nemen.

ik heb nog eens even op de kaart gekeken en geconstateerd dat we al een heel eind waren gevorderd op weg naar San Francisco.

p.rijvers@ziggo.nl

heel verstandig om terug te keren
lieve groet
mieke

Harry en Wil

We hopen dat jullie gauw bericht krijgen om naar huis te mogen. Want als je er niet goed aan bent is dat toch nog altijd de veiligste plaats. Jammer dat het allemaal zo heeft moeten gaan . We zijn blij als we jullie weer zien. Sterkte met alles. Liefs de buurtjes

Piet en Sjoukje

Twee keer Oeps is wel wat veel van het goede!!
Kom weer heelhuids bij ons terug.
Wij denken veel aan jullie.
Goede reis van ons.

Ben en Nelly

Wat jammer nou maar de gezondheid gaat boven alles , we hopen dat er gauw groen licht komt om snel naar huis te kunnen.We wensen jullie veel sterkte en een voorspoedige terug reis.
Groetjes Ben en Nelly

Marrie Peursem

Jammer maar helaas, een verstandig besluit hoor. Sterkte met alles.