botervliegje.reismee.nl

Op weg naar huis.

Donderdag 29 dec

Met de laatste uurtjes nog voor de boeg gaan we ons zo langzaam aan klaarstomen voor de onvermijdelijke terugreis.

Nog even over gisteren, je ziet in de foto's veel bruidsjaponnen in het park, wij denken dat het een fotosessie kan zijn geweest voor bijvoorbeeld een modeblad. We zagen immers geen bruidegommen.

Terugkijkend op een paar fijne weken waarin we veel gezien en meegemaakt hebben. Van bittere koude tot aangenaam tropische temperaturen en zo'n beetje alles wat je daartussen zou kunnen bedenken.

Toch pikken we nog even een mall mee en wel die aan de Falls een klein en gezellig centrum met elk wat wils. Soms wil je echt even naar buiten vluchten omdat de airco binnen zo laag staat dat het buiten toch aangenamer is.

De resterende tijd benutten we om de adminstratie en boekhouding op orde te brengen, maar ik wil eigenlijk (nog) niet met die waarheid geconfronteerd worden, dus laat ik het bij het verzamelen van alle bonnetjes.

De laatste foto's ga ik nog even uploaden.

Iedereen die virtueel met ons meegereisd heeft, bedankt voor jullie aandacht en zeker voor alle reacties.

Even iets over de foto's die gemaakt zijn. Allemaal met de iPhone 6.

Jeroen

Ik hoop een fijne en veilige terugreis voor jullie. Bedankt voor de mooie verslagen en media.

jeu en truus

Beste globetrotters,fijn dat jullie de reis tot nu toe goed hebben overleeft---We hebben een vraagje Hoe we ook proberen;;bij ons zijn geen foto's aangekomen
Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen,of aan de P-C
Wanneer jullie terug zijn moeten we het daar maar eens over hebben Kom gezond terug in Holland

mieke

nou jonge lui ga nu maar ens kieke wie schoen belvend is
behouden terugreis