botervliegje.reismee.nl

In plaats van Japan zitten we nu in Drenthe

Maandag 15 juni

Anders dan ooit ons plan was zijn we nu in een huisje in Drenthe verzeild geraakt. Vorig jaar hadden we een rondreis door Japan geboekt, maar door de heersende crisis ging dat uiteraard niet door. Dus hebben we enkele weken geleden een huisje in Drenthe geboekt, alles precies volgens de regeltjes.

Dus wij vanmorgen vol goede moed op stap. Aangekomen bij de receptie moesten we nog wel een uurtje wachten totdat alles klaar zou zijn. Er werd zelfs gezegd dat we huisje nummer 28 zouden krijgen en we lieten de papieren van de reservering ook nog zien. Toen we na ruim een uur weer bij de receptie kwamen bleek dat ze ons helemaal niet hadden verwacht. Lichte paniek alom.

Er was helemaal geen plaats meer en nu werden we naar een ander bungalowpark gebracht, ook ergens in de gemeente Ruinen. Wat een sof. Eenoud en aftands huisje uit de vorige eeuw met nog een overdaad aan plastic schrootjes, maar wel met 6 slaapplaatsen.De man van het eerdere bungalowpark maakte wel duizend excuses maar het neemt niet weg dat we geen alternatief hadden anders dan naar huis gaan. Wel kregen we als fooi een bedrag terug wat het verschil zou zijn tussen het oorspronkelijke huisje en waar we nu zitten. Kortom we proberen er maar het beste van te maken. Terug naar huis is eigenlijk geen optie.

Joop

O, wat zonde! Hopelijk zit het weer mee...

Anne

Oei, dat is wel wat anders dan Japan, ja... en dan met zo'n raar begin! Maar hopelijk wordt het nu alleen nog maar beter.

Gerrie

Ondanks alles wensen we jullie toch een fijn verblijf in het mooie Drenthe.