Wederom naar huis

Vrijdag 15 juli 2022

Het werd een lange en hete dag vandaag. Daarom zijn we al om zes uur op stap gegaan. Vooralsnog verloopt de rit soepel en wederom wil de Navigator ons van het rechte pad afhebben in de buurt van Baden-Baden, naar ik vervolg gewoon de A5 en dat gaat goed. Wel zijn er richting Karlsruhe grote wegwerkzaamheden en misschien vandaar die geadviseerde omleiding. We konden in ieder geval redelijk goed doorrijden. Onderweg nemen we nog een paar keer pauze. De eens zo bekende Autobahn Raststätten zijn ook een beetje tot vergane glorie aan het worden. Duidelijk personeelsgebrek speelt ook hier een grote rol. De A61 is na Erftstad afgesloten en uiteindelijk moet er via Aken en Heerlen worden omgereden. Na een lange rit en een rugzak bomvol mooie herinneringen komen we moe maar voldaan thuis aan.

Alle mede reizenden en zij die reacties geplaatst hebben dank.

Tot over enkele weken, want onze volgende project staat al in de steigers. Als het een beetje meewerkt op Schiphol gaan we 11 augustus richting USA.