botervliegje.reismee.nl

Onverwacht overnachten in Ierland

Woensdag 7 september 2022

Met een vertraging van bijna twee uur zijn we op weg naar Dublin. Af en toe wat slapen is min of meer gelukt, maar dat neemt niet weg dat er ook nog een dikke jetlag overheen komt. En zoals al een beetje gevreesd hebben we de aansluitende vlucht naar Amsterdam gemist. Bij aankomst in Dublin stond al iemand ons op te wachten met tickets voor de vlucht naar Amsterdam van morgenochtend 06:00 uur en aanwijzingen voor het hotel waar we naartoe gebracht zouden worden. Oorspronkelijk brengen ze ons met een busje naar het Carlton hotel vlakbij de luchthaven, maar daar aangekomen bleek er geen plaats voor ons. Na enig wachten werden we met een taxi naar Ashbourne gebracht, hotel Pillo. In plaats van vlakbij de airport zijn we nu zeker een half uur rijden daarvandaan. Morgenochtend om 02:30 uur met de taxi naar de luchthaven. Dat wordt weer spannend.

Met een rugzak vol met reserve jetlag, omdat de originele niet meer in je hoofd past, beginnen we vandaag om 16:00 uur Ierse tijd aan de lunch.

Dan doet zich een volgend onverwacht probleem voor; alle apparaten waren zo langzamerhand leeggelopen en hadden nieuwe spanning hard nodig. Ierse, oftewel Engelse stekkers! Alleen met veel moeite lukte het om in het scheerapparaat stopcontact stroom af te tappen en dan ook nog slechts één voor één. Gelukkig had ik ook nog een volgeladen reserve accu.

Henk

Laat je niet gek maken!
Het is nu even niet anders.
Kump good!

Monika The Travel Club Swalmen

Ojee dat is weer pech, nog een korte nacht en dan heerlijk morgen weer thuis,
goede terugvlucht

Helmi

Sterkte voor de laatste etappe!
Welkom thuis! Welterusten en tot ziens!
Helmi