botervliegje.reismee.nl

Naar huis ….

Zondag 24 september 2023

De laatste dag van ons verblijf in Porto breekt aan. Gisteravond al effe bezig geweest om de koffers te pakken en dat moet vanmorgen om 09:00 uur zijn afgerond. Dan moet de hut verlaten zijn en de koffers met juiste label op de gang. Van tevoren nog wel uiteraard uitgebreid ontbijten. Het weer is prima en we besluiten om tot het middaguur aan de overkant van de rivier een terrasje te pikken. De bediening laat wel wat te wensen over maar na enig geschuif krijgen we wat enigszins voldoet aan de wensen. Op de kade is het een drukke boel, er staan een serie zwemmers klaar om de rivier in te duiken. Kennelijk een soort marathon naar verluid ca 4km. Tijdig begeven we ons naar het restaurant waar we genieten van heerlijke lunch. Tegen 13:30 uur met de bus naar luchthaven en op tijd vertrekken we. Ook op tijd landen op Schiphol. De koffers komen redelijk snel en met wat geluk hadden we de trein naar Venlo. Tegen middernacht weer thuis.

Een rugzak vol met mooie herinneringen, een iPhone bomvol met foto’s en een ietwat vermoeid lijf, toe aan rust. Daar sluiten we deze serie mee af. Dank je voor je belangstelling en de leuke reacties. Tot een volgende keer.

Henk

Fijn dat jullie gezond en wel weer thuis zijn. Met veel.plezier de reisverslagen en de foto's gelezen en bekeken.
Groetjes en tot ziens!